Alla hjärtans dag 2010

Hej kära läsare
Idag är det söndag och alla hjärtans dag.
Har dessvärre inte känt mig i form alls idag. Har sovit dåligt i flera nätter.


Men igår hämtade vi hem spjälsängen vi köpt för ett tag sedan, men vi har haft den på förvaringen hos Mattias föräldrar. Nu står den på plats i sovrummet. Mattias skall bara flytta upp sängbotten så den kommer högre upp. Sedan skall de bäddas :-) Sedan skall knytet sova där :-) *förhoppningsvis*






Min mor har fått sticknoja. Hon stickar som på en löpeld. Dock vet hon snart inte vad hon skall sticka. Här nedan följer lite saker som hon har stickat nu.







Hon ville även göra denna snuttefilt. Men eftersom hon inte vet kön, så blev det en blå och rosa :-) haha hon är rolig...




I veckan kom även en kollega till mig med ett paket till våran lilla familj som hon skrev på kortet. I paketet fanns det ett "startkitt" från Nalle Puh :-)
Våran unge kommer bli en liten Nallepuh, med alla saker vi nu har från Nalle Puh :-)




Jaha så var det dära med magen. Så här stor är jag nu :-) Vikt tänker jag inte tala om för de är ovesentligt :-)) hhah
imorgon skall jag till BM på morgonen och sedan har jag ju jobb och efter det skall jag till Sjukgymnasten för att se vad hon kan hjälpa mig med ang min hemska foglossning.



Sedan idag var det Alla hjärtnas dag. Denna underbart söta nalle fick jag av min STORA kärlek, Mattias. Shit alltså. Jag älskar honom, alltså inte nallen, utan Mattias. Han är den mest underbaraste person som finns på denna jord. Det kan inte finnas en bättre männsikor än han. Han är helt enkelt perfekt. Jag kan inte se mig själv i ett liv utan honom. Han är det bästa som har hänt mig. Jag älskar honom så. Tror dock ett problem är att han inte förstår hur mycket jag tycker om honom. Men han är ju kille :-) De verkar ha svårt att förstå sånna saker. Hoppas han inte bara lämnar mig när jag ligger där på förlossningen och kanske säger dumma saker utan att tänka mig för :-) För han är sååå underbar och jag är så lycklig att jag har honom vid min sida i mitt liv.




Sitter just nu och ser på En annan del av Köping och Mattias är på hockeymatch. Dock önskar jag att han var hemma ikväll och vi kunde ha en mysig-alla-hjärtans-dag-kväll. Men men så är det. Han hade ju hockeymatch förra året oxå på alla hjärtans dag. Undra om jag kan skriva till hockförbundet och be dem att inte ha hockeymatch på alla hjärtans dag nästa år. De borde ju tänka på oss flickvänner som sitter ensama, och känner oss halft övergivna. Men jag har ju dock min nalle som sällskap :-)


TA hand om er där ute och så hörs vi...


Många kramar Linda


Kommentarer
Postat av: Millan

Vilken gullig mamma du har!

2010-02-17 @ 12:30:35
URL: http://mullsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0