Lördag igen och nu inne i graviditesvecka 30

Snacka om att tiden går fort. Det är bara 10 veckor kvar.
Hänger inte med. Nu är det nära...och närmare kommer det bli.

Den här veckan har det varit fart och fläng hela veckan. Matte haft hocken mer eller mindre varje kväll känns det som, själv var jag ute på Djurö i onsdags på konferens. Det var jobbigt, och det blev en mycket lång dag för bebben och mig. Men vi överlevde fast med många trötta muskler. Att köra hem därifrån på natten var jobbigt. Det var ju inte de bästa väderleksförhållande. Men jag körde i 30 km i timmen och tog de väldigt lugnt. Det var ju så blåsigt och snöstorm att bilen inte åkte framåt utan i sidled. Man såg inget det snöa hur mycket som helst. Det var läskigt eftersom jag aldrig har kört i så mycket snö någon gång. Men jag såg det som mycket lärorikt. Jag var stolt över mig själv när jag kom hem

Idag har vi städat. Men nu är vi helt slut, vi håller på att bli förkylda tror vi, så de sliter på en.
Men vi skall käka pizza till middag och vi skall unna oss köpepizza :-)

Nä nu skall jag surfa lite på Tradera och se om jag hittar ngt skoj :-)

Ta hand om er där ute

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0