Lördag och nu gravid i vecka 28

Hej alla glad läsare

Nu har jag gått in i vecka 28. Tiden går så fort. Men ändå så långsamt.
Idag har vi plockat bort allt julpynt och fixat och donat. Sedan har vi åkt iväg till min mamma och lämnat Kurre. Han skall få vara där några veckor. För de kommer springa hantverkare i våran lägenhet mer eller mindre varje dag. Skoj va?? De har har haft garantibesiktning och de skall göra vissa åtgärder. Då vill jag inte att Kurre skall vara här. Han är för gammal. Nu är Mattias på hockeymatch. Jag orkar inte följa med längre. Vilket gör mig ledsen. För de är så skoj tycker jag. Hoppas det kommer en match jag orkar följa med på. Just nu är smärtan värst. Men vissa dagar är det bättre än andra. Idag har jag hållt på hela dag så de kanske inte är så konstigt att smärtan är total just nu. Därför tar jag mig tid att sitta här och skriva till er läsare som trots mina få blogg inlägg fortfrande loggar in och läser min blogg. TACK för det. De är skoj att ni är några tappra själar som läser min blogg även om jag inte har någon koll på vilka ni är så är ni ändå runt 30 st varje dag :-))

Vad har hänt sedan sist...
nja inte mycket.
Jag har varit och hämtat ett gratispaket för gravida. Den ihöll lite blöjor och lite reklam och en blöjhink. Får se om den är något att ha. Sedan var det en napp i och lite annat jox. Bland annat en CD skiva från Pampers som jag skall se på när jag skrivit klart här.





Sedan har jag sytt en babypläd jag tror jag nämde det förrut. Men jag har fått förfrågningar på hur den ser ut. Den ser ut som en pläd men med detta mönster.



Ja sedan har väl magen växt lite oxå...för er som vill så ser den ut så här nu




Sedan har vi köpt en amningskudde. De flesta jag har hört med så säger de att de har varit toppen. Så nu har vi en sådan oxå.







Ja denna gång blev det många bilder.

TA hand om er där ute så hörs vi

KRAM





Kommentarer
Postat av: Daniella

Amningskudden var nog den mest använda grejen vi köpt. Amningskudden, bärsjalen och babysittern var toppen! Bebis är nöjd och mamma har lite friare händer.

2010-02-02 @ 21:42:08
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0