Lördag skulle ha träffat våran bebis

Hej
som ni vet skulle vi ha träffat våran bebis idag. Men den ville inte vara med på bild :-( Men Barnmorskan lyckades ändå få fram 7 bilder. Men de var allt. Man ser inte så mycket. Bebisen låg med huvudet neråt och ansiktet inåt mot min ryggrad.
Efter många försöka, med att hoppa runt och skaka på både mage och rumpa så hände inget. Jag drack iskallt vatten, Men bebben ville inte röra på sig så vi skulle få se. Med dessa bilder fick vi i allefall. Vi fick en återbesöks tid om 4 veckor. Hoppas vi får se bebben lite mera då. Så jag bjuder er på de 7 bilderna vi fick...Den låg alltså med med armarna för huvudet och klia sig på fötterna nästan hela tiden...så vi har i allefall sett fötter och händer och armar i 30 min innan Barnmorskan gav upp...hihih

Nu skall vi göra en god lördagsmiddag. Samt diskutera om bebben skall få någon veckopeng eller inte när den nu är så busig och bråkig med oss :-) hihihih

Kram och trevlig lördag....

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0