Magen bara växer

Hej alla glada läser
Vad händer här då?

Igentligen inget spec. Igår var jag på Disney on ice. Det var skoj. Men jobbigt. Jag var helt slut på kvällen.

Magen den växer så det står härligt till.  Men nu får den ta och lunga ner sig, vill inte att alla babykläder är för små när den kommer till världen :-)

Imorgon bitti skall jag tillbax till BM och se vad hon säger om min vikt ;-( och sedan skall vi lyssna på hjärtat på babyn och mäta magen :-) sedan vet man aldrig vad mer hon hittar på. De märker vi. Hoppas allt slutar bra bara. Det är ju trots allt fredag och jag vill inte ha en jobbig helg.

Ha de gott och så hörs vi snart igen....

ååå jag kan inte vänta längre tills babyn kommer.....men vill ändå att den skall må bra när den kommer ut så den får väl "gräddas" lite till i "ugnen" hihih


KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0