Onsdag-mitt i veckan

Hej
Idag var jag i morse hos sjukgymnasten, hon gav många bra tips och trix. Se om jag kommer ihåg att andvända mig av alla. Sedan har jag fått låna av min systeryster ett band man kan sätta över höfterna. Det sålde sånna. Men eftersom jag har en sådan snäll syster så har jag fått låna av henne. Sjukgymnasten hjälpte mig att sätta det på rätt ställe och de hjälpte. ÅÅÅÅ så skönt de var, känndes som det höll ihopp höfterna :-)

Sedan ikväll var jag på vattengympan. Det var härligt att få röra på sig igen. Men sjukgymnasten sa att jag skulle undvika trappor. hmm men på vattengympan var det många trappor. Jag går ett steg i taget. Det får ta den tid det tar. Jag har lärt mig att inte stressa och ha bråttom. Ganska bra att jag har ont på ett sätt :-)

Nu skall jag äta fruksallad och se på tv...

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0