Torsdag

Igår var jag på massage på kvällen. Hade fått av Mattias ett presentkort på det i våran 3 års present. Det var hur skönt som helst. Men jag hade så mycket knutor. Så idag har jag mer eller mindre ont i hela ryggen och nacken. Men det är ju tur att man inte ska göra så mycket idag. Måste sitta hemma mellan 7-17 och vänta på att Schenker ska komma förbi med paketet från Babybjörn. Hoppas de kommer tidigt så jag kan komma ut och gå.

Tänkte lägga upp lite bilder från den senaste tiden...


Johanna har börjat sitta upp med stöd. Hon tycker det är väldigt roligt, samt att då kan man ju kolla upp i taket med en annan vinkel :-)




I sommar ska det badas, så en baddräkt är införskaffad till Johanna


Likaså ett par badbyxor

Sedan har vi köpt en resespjälsäng...har ställt upp den i lillrummet så hon får sova i den ibland så hon vänjer sig vid den.


Denna fina kristallprynad beställde vi från www.lifestone.se och den blev hur fin som helst.


Nä nu ska sätta mig på golvet och leka med Johanna.
Ta hand om er där ute....

PS för er som vill veta så blir Johanna 3 månader idag...och imorgon ska vi till BVC och väga, mäta och ta hennes första vaccinspruta


Kommentarer
Postat av: maths

var köpte du nalle puh mobilen????



Maths

2010-07-16 @ 23:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0