2 månader

Idag fyller Johanna två år. Det firar vi med att
*hon andra natten i rad har sovit nästan 5 timmar i rad
*hon har i natt sovit hela natten (med uppehåll för ett mål mat) i sin säng
*vi ska på mamma/baby gympa idag

igår gick vi till Liljeholmen. JAg vet att det låter långt. Men i raskt tempo tog det bara 1 timme 15min. Har dock lite ont i dag. Men det går över, s könt att det tog. Idag skall jag som sagt var på träning. Vad jag förstod är det träning för mage,rygg och bål. Det är precis vad jag behöver. Imorgon blir det konditionsträning igen. För då ska vi till BVC och då går jag  nog dit.

Undra om jag hinenr till BEACH 2010 ???

Ta hand om er där ute


Kommentarer
Postat av: Linda

Men inte fyller Johanna 2 år redan...? :)

2010-06-01 @ 13:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0