Ännu en vecka har gått

Det börar likna veckoblogg detta, kanske skall sats på det istället :-)

Vad har hänt sedan sist. Inte spec mycket. Vi har haft det lugnt. Vi var på ikea i söndags och kollade nya resårmadrasser till våra sängar. Å vad det hade varit skönt. Vi får se. Troligen köper i nya på semestern. Längtar

I dag har jag varit på mamma baby gympa igen och i kväll ska jag iväg på spinning . Jag kör samma dag. Det känns som det passar mig bäst. Jag behöver ju konditionsträning för muskler får jag på mamma baby gympan och när jag bär på Johanna. Har ju gått ner -15 kg sedan förlossning men ändå. Det är mycket kvar och nu måste jag sätta igång med kondis träningen, bränna fett.

Igår fick jag min 3-års present från Matte. Det var massage på en timme. Det ska bli så skönt. Men dessvärre hade de ingen bra tid innan midsommar. Men vad gör det. Jag har ju väntat i nästan 10 månader så jag kan väl lika väl vänta 2 veckor till. Jag har oxå bokat in en tid till frissan nästa vecka. Samt att jag skall träna på mamma baby gympan :-)

Snart har Matte semester jag längtar tills vi är tillsammans hela dagarna. skönt det ska bli


Ta hand om er där ute

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0