Dyster dag och gnällig dag




Idag har det varit en dyster dag känns det som. :-(

Johanna har knappt sovit ngt i natt. Vet inte, men tror hon är inne i växt period eller liknade. För hon äter som en häst eller som en byggarbetare. Vi har ökat dosen på ersättningen, men hon sover ändå dåligt...jag var så glad åt mina timmar jag fick sova förrut

I morse hade jag tvättstugan och då kom städpersonalen och sa att jag inte kunde ha min tvätt där, för de skulle städa...de har inte städat på 3 år i den tvättstugan, det är vi som gör själva. Men jag hann dock tvätta klart. Men jag hann inte torka allt. men nu hänger det på tork ute.

Luchen idag skulle jag ätit fiskgratäng, för det var det enda vi hade hemma. Har inte hunnit veckohandlat ännu. Men den skulle stå 1 timme i ugn. Micro gick inte alls. SUCK !! det fick bli två gorbys proger. Nyttigt, NOT...

Sedan ringde jobbet och berättade om löneförhöjning :-) det var inte mycket men vi fick ändå löneöknning, Men det var lättare sagt än gjort att info Försäkringskassan om det. De skulle ju ha datum när kontrakt skrevs under..orkar göra det idag...NEJ

Mattias kanske ska börja jobba dag och kväll. Det är något knas med det stället han är och jobbar på. Men hans chef har inte sagt ok på det ännu. Kommer sakna honom mer än jag gör nu, och dessutom tycker jag synd om honom. Han vill väll vara hemma med oss??

Snart är det Midsommar och vi har INGET planerat :-(

Ingen rolig post idag :-(

Solen skiner inte :-(

Jag är extremt sötsugen, men ska inte äta något liknade då det är mitt i veckan och kämpar med mina kg. De fick bli lite honung i tet, man får vara glad över det lilla

Jag vill oxå gifta mig och ha ett lika vackert bröllop som Tessi hade förra året, som Frida hade i år, och som Victoria hade i helgen...

En tagent till min nya dator har lossnat och jag får inte dit den för jag vet inte hur man ska få fast den och jag har för långa naglar.

Undra om jag har ngt mer jag vill gnälla om hahaha


Nä jag kommer inte på något glädjande att berätta!!!


kram på er där ute...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0