Nu är det sommar

Hej kära trogna läsare som fortfarande orkar titta in :-)

Idag är det tisdag och det är dryga veckan sedan jag skrev.
Vad har hänt. Inte mycket eller jo kanske...

Förra veckan var det ju Midsommarafton och vi var bortbjudna på middag och det var hur trevlig som helst. Vi vart även bortbjudna på middag på torsdagen.

Vi blev alltså bjudna på middag, Torsdag, fredag och söndag :-)

Johanna har börjat gilla att ligga på  mage och lyfter nu huvudet och läser sin bok :-) Men ibland tappar hon balansen och rullar då över till sidan och ibland även till rygg. Men hon somnar nästan varje gång hon har gjort det.

Igår var det premiär för mig och ut och jogga. Har aldrig joggat i hela mitt liv, men igår var startskottet. Jag var dock inte ute länge. Jag var bara ute i 15 min, och jag sprang inte hela tiden, men man kan inte begära för mycket, jag har ju fortfarande 10kg för mycket på mig :-) och aldrig joggat. Bättre än inget tyckte jag. För jag står verkligen stilla på vågen. Jag blir tokig...Idag ska jag till och med rensa ut min garderob på kläder jag inte kan ha för det är deprimerande varje dag när jag hittar ngt jag vill ha men inte kan ha. Funderar på att skänka bort ALLA kläder och börja om från början....

På fredag går Mattias på semester, jag längtar så fruktansvärt, det ska bli så mysigt att få vara tillsammans....i 8 veckor...

Vi ska ju till ullared, bo på hotell och åka till Lima

Men nu har ju min far blivit inlagd på sjukhus i helgen, vi får väl se vad som händer med det. De vet tydligen inte vad det är för fel på honom till 100%.

I morgon ska jag på massage på kvällen, det var ju min 3 års present jag fick av Matte. Det ska bli så skönt...hoppas massören vill ta i min degiga kropp....haha

Vi har även bokat in Johanna på babysim i höst...börjar i slutet av aug. Det ska bli skoj hoppas jag.

Nä nu ska jag göra mig iordning medan Johanna sover...Vi ska till Sollentuna Centrum och käka lunch...har nog aldrig varit där tror jag..haha

kram på er där ute


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0