Sluta blogga

Hej jag fundear på att sluta blogga.
JAg känner att jag inte har tid. Men ändå ser jag er tappra själar som går in varje dag och ser om jag har skrivit något. Fattar inte att ni orkar men det är kul att ni är intresserade.

Jag skrev nyss ett väldigt långt inlägg och när jag skulle skicka iväg det blev det error. Det är oxå ngt som är frustrerande att jag ger upp att skriva snart.

I vilket fall som helst.
Johanna mår bättre. Vi började ju med ny ersättning till henne och det verkar ha gett resultat. I natt sov hon 7.5 timme. Men inte var jag utvilad för det när jag vaknade. Jag vaknade ju vi 3 tiden som vanligt och undrade varför hon inte ville ha mat. Vad gjorde hon då. Jo hon sov. Helt otroligt.

I går var vi åter på mamma baby gympan. Det är skoj. Kanske inte den mest effektivaste träningen men helt okej, och något vettigt måste den ju ge för jag är både stel och har lite småont i vissa muskler :-) ska försöka komma iväg och träna ett "riktigt" pass någon dag. Men det är svårt. Jag kommer ju sakna Johanna. Men jag vet att hon kommer ha det helt underbart med Mattias.

I söndags hade vi barnvakt. Vi passade på att åka till IKEA och skärholmens centrum och käkade lite lunch och shoppade lite sommarkläder. Johanna hade det superbra hos min mor. Det var nog jobbigaste för mig. För jag har ju inte varit ifrån henne mycket sedan jag fick henne. Jag har typ åkt snabbt  upp till ICA och sedan hem igen. Det är typ de enda jag har varit ifrån henne. Mattias är ju van att vara ifrån henne han jobbar ju hela dagarna. Så nu när vi vet att det gick så bra så väntar jag bara på att Mattias ordnar barnvakt och bjuder ut mig på middag.

I förra veckan gick jag både till Liljeholmens centrum och sedan senare i veckan till Farsta Centrum. Det var härliga promenader. Funderar på att gå något idag oxå.

I sommar har vi äntligen bestämt oss för vad vi ska göra. Vet inte om jag har skrivit det förrut. Men vi ska till Ullared och shoppa. Jag längtar så. Har hört att det ska vara så bra där nere. Hoppas det uppfyller mina förväntningar bara. Har ni någon ide vad man kan shoppa där så får ni gära höra av er. Antingen med ett inlägg eller maila mig på [email protected] . Sedan undrar jag vad det finns för affärer runt omkring dära nere som kan vara bra att känna till och kanske besöka?

TA hand om er där ute så hörs vi.

Avslutar med ett kort som jag hittade i en annan kamera vi hade ...tycker det var så fint kort på oss...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0