21 dagar kvar...

Idag är det lördag och det är 21 dagar kvar till Dagen D. Samt att det är 3 dagar kvar att jobba. Jag hoppas på att få vara ledig ngn dag innan det är dags så jag hinner se filmerna jag köpt som jag har planer på att se när jag slappar hemma och sy allt jag vill sy som jag inte hunnit.

Idag skall vi till Västerås och gå på Furulunds tyger , de har ju förr funnits på postorder men slutat med det och finns nu bara i Västerås och Örebro eller vart det nu var.

Efter det skall vi till Fia Mattias syster och fira henne för hon fyllde år igår. Skall även stanna på vägen i Hummelsta och shoppa godis :-) Det är ju ändå påsk nästa helg :-)

Sedan har de väl inte hänt ngt mera.

Kram på er alla där ute...

Ps för er som undrar så har jag tänkt att försöka få iväg ett inlägg när det är dags för förlossning. Men jag kan inte lova något. Det beror på hur jag mår och hur allt går...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0