Är överlycklig

Hej alla glada.

I lördags så var vi och shoppade loss rejällt. Jag vågar inte tänka på hur mycket pengar vi gjorde av med. Men vettiga saker vart det. Nu har vi hoppas vi shoppat det sista till bebisen. Det hoppas vi. Men oj vad ont och trött jag var i lördags kväll. Men det var värt det :-)

I söndags morse vaknade jag supertidigt och kunde inte somna om. Jag gick upp och bakade kanelbullar :-) sedan åkte vi till mamma och Mattias hjälpte henne och flytta lite möbler. För hon skall få renoverat.

På kvällen åkte vi till Heron och gick och käkade middag och gick på bio. Men våran lilla baby ville verkligen inte vara på bio. Jag trodde jag skulle bli blåslagen innefrån.

Idag är det ju som bekant måndag och solen skiner och det är helt underbart väder ute. Jag har en katt som får panik, Han vill ut på balkongen. Men vi får inte upp dörren. För det är för mycket snö. Jag försökte skotta med en slev. Men det gick inge vidare. Dock lyckades jag fylla 4 hinkar med snö. Men nu orkade jag inge mera. Mattias får hjälpa till när han kommer hem :-)

Idag ringde Mattias och sa att han ordnat massage till mig på onsdag. Förstår ni hur mycket jag längtar. Det är hopplöst hur mycket jag kan längtar.


Imorgon kväll kommer jag säkert sitta och blogga igen. Då skall Mattias ha styrelsemöte i våran lgh. Jag har ingenstans att försvinna. Jag sitter nog i köket och käkar kakor och surfar.

Ta hand om er där ute...

KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0