Gravid i vecka 37

Hej kära läsare
Vad skall vi göra med snön?
De slutar ju inte och jag vill ha vår nu. Jag vill att snö och sand skall vara borta när jag får barn så jag slipper de när jag går ut och går med vagnen.

Men nu har de jag känner börja tror att bebisen kommer tidigare.  En kollega på jobbet tror den kommer 2 april. Sedan har de börjat gissa att det är en tjejmage istället för en killmage.hihi lite skoj

Som sagt har jag inte 100 % koll hur förvärkar skall kännas men jag tror jag har det i veckorna. På helgen verkar det var okej. Men i vilket fall så får bebisen komma när den känner för det. Men jag har ju inte jobbat klart ännu. Har ju 8 dagar kvar att jobba sedan blir jag hemma till slutet av aug 2011.

Jag har nu, i och för sig inget jag är stolt över, men passerat den magiska gränsen på 100kg. Jag tycker det är lite häftigt. Skrämmade. Men ju mer jag går upp destå mer peppad blir jag av att kämpa när bebisen väl är ute.






men i helgen bäddade vi sängen


Nu skall jag om jag orkar sätta mig och sy gardiner till lillrummet....
men först skall jag se klart på tv...

KRAM på er där ute


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0