Jobbigt

Nu börjar det bli jobbigt. Jag hoppas snart att det är över, men på ett sätt så vill jag att "mike tyson" skall få växa klart i min mage så den kommer må bra när den kommer ut. Jag läste i ett forum som jag är aktiv i som skulle ha tvillingar miste båda sina tvillingar när de kom ut. En kom inte igång med andningen den andra orkade inte leva mera än någon dag. Shit vad jobbigt...ursh jag blir bara tårögd när jag skriver om det och tänker på det


Idag gick brandalarmet på jobbet. Det var bara att ge sig ut. Jag var nog bland de sista som kom ut :-) och sist till uppsammlingsplatsen, och precis när jag kom dit så började alla gå tilblax och då fick vi veta att det var falskalarm, då då gick vi tillbax, och jag sist tillbax...men oj vad sammandragningar jag fick när jag gick fram och tillbax. Nåja fick röra på mig lite...




Ikväll är det våffeldags...skall strax börja göra iordning för när vi ätit skall vi åka iväg och shoppa mat. Snart lär jag inte orka följa med och shoppa längre då får Mattias åka själv. Men med min envishet så skall jag väll med ändå.


De har börjat gissa på jobbet olika datum när jag skall föda. För de tror jag skall föda i förtid...Vi får väl se...
Någon som läser bloggen som vill gissa? Bara att skriva ett inlägg....


KRAM

Kommentarer
Postat av: Fia

27 mars i västerås kommer liten :)

2010-03-25 @ 20:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0