Massage+vattengympa+lite sömn=HELT SLUT

Idag har jag varit trött hela dagen. Jag sov väldigt dåligt i natt. Jag har insett att jag sover varannan natt :-) varannan natt är jag vaken mer eller mindre och drömmer hemska mardrömmar.

Men efter jobbet idag åkte jag till centrum och käkade en veg macka på Subway och sedan drog jag iväg på massage :-) Har inte fått massage på 7 månader drygt räknade jag ut. Fruktanstvärt!!! Men jag har hittat en kvinna som masserar gravida. Mattias och hans familj går hos henne. Ååå vad härligt det var. Hon massagerade i en halvtimme sedan fick jag ligga på värmedynor i 20 min. ÅÅå jag var riktigt mör när jag gick därifrån. Jag behövde inte ha kryckorna :-) jag nästan kunde göra "hoppsa-steg" när jag gick därifrån. Men de vågade jag inte göra :-)

När jag kom hem gjorde vi middag och sedan drog jag iväg på min vattengympa :-) Ingen blev gladare än jag. För jag har insett att jag kan hänga på simbasängskanten med armarna och lägga huvudet på och sedan "liggga på mage" det är såååå skönt....om dryga månaden kanske jag kan sova på mage igen :-)))

Jag har hittat ngr "nya vännner" som bor precis här i området och de är oxå gravida. Vi skall träffas efter jobbet imorgon och fika. Spännade...hihih

Jag har börja drömma om en ny dator. Vi får väl se vad som händer :-)
Jag har många drömmar nu...

*en ny soffa
*en ny dator som sagt
*nya härliga kastruller (våra är från dackerfejden)
*ett nytt strykbord
*en ny väckarklocka (med radio)
*skulle vilja ha en ny cykel oxå så jag kan ha en barnstol på, det kan jag inte med den jag har idag. Men det blir väl inte akutellt i sommar ändå....


ja och så klart bebisen, det kan jag inte sticka under stolen med att jag längtar till. Men jag menade andra ting denna gång :-)

Nu skall jag gå och värma min värmedyna sedan skall jag krypa ner i sängen (iof sitter jag redan i den) och försöka sova....jag är GÖÖÖÖÖR trött...

kram på er där ute...

vi hörs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0