Vecka 36

Hej kära läsare.

Idag är det måndag och tiden går för fort känns det som. Det är bara 13 dagar kvar att jobba och i lördags gick jag in i vecka 36 och det innebär ju att bebisen kan komma om 2 veckor kan bebisen komma. För er som inte är så insatta så går man 40 veckor men säger alltid att det kan skilja +/- 2 veckor. Men jag går ju på föräldrarledighet om 14 dagar. De innebär att jag inte är ledigt något innan i så fall. Men det sägs ju å andra sidan att är det första barnet så går man över tiden.
Vi får se. Allt är klart här hemma så det är bara för bebisen att komma när den känner för det :-) Dock skulle Mattias chef vilja att den kommer efter den 12 april för då har de besiktning på deras jobb.
Jag har sagt att jag skall göra så gått jag kan :-) hahah

Ikväll skall jag försöka ta lite bilder på magen (för jag vet att det var länge sedan och magen är stor som ett höghus nu känns det som)

Hoppas allt är bra med er?

Kram på er där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0