1 MAJ

Idag fyller Johanna EN månad :-)

Tiden går så fort. Jag kan inte fatta det. Jag har sagt det förr det vet jag men det är ofattbart hur tiden bara kan springa iväg när man har småbarn.

Nyss har Mattias blivit hämtad av hans kompis de skall iväg och ha Svensexa. De skall göra saker i stan på dagen och sedan bär det av på kryss framåt kvällen. Han är tillbax imorgon eftermiddag. Jag saknar honom redan.

Men idag skall jag och Johanna åka iväg till Trosa och hälsa på Therese och fira hennes 30 års dag.
Tiden går så fort när jag tänker på hur många år vi känt varandra. Jag gick på dagis och du oxå. Tror du skulle börja 1:a efter sommaren. Här firar vi din födelsedag. Men jag minns inte året. Men tycker den är klockren bild.




Sedan har jag en fundering. Varför sover alltid småbarn (typ Johanna hihih) alltid när det inte är dags att sova, och är vaken när det är dags att sova???


Ta hand om er och så hörs vi snart igen....KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0