3 år idag...

Idag har Mattia och jag varit tillsammans i 3 år. Shit! Jag älskar honom lika mycket som det vore dag ett i vårat liv tillsammans.

Han är ledig idag och imorgon. Skönt

De som hände igår på BVC är följande. Det är att läkaren tyckte vi skulle avsluta med Sempers ersättning som komplement och börja med laktosfri ersättning samt att jag skulle utesluta mjölk i min kost helt. För att se om de hjälpte. Vi körde stenhårt redan för första sekund. Vi har funderat och vi tror att de har redan börjat ge resultat. Det är skönt för både våran och Johannas del. Vi får väl se om något dygn och se om det håller i sig. Jag hoppas det verkligen. Hon är väldigt nöjd med livet just idag.

Det som är svårt är att veta vad jag får och inte får äta. Men vi kommer nog snart in i det hela. Idag ska vi äta räkmackor för det var det enda vi kom på vi kunde fira med, våran tre års dag.

Så det känns lite som det har varit lite många nedslag den senaste tiden, men de kanske löser sig nu efter att hon fått ny ersättning.

Jag bråkar fortfarande med Försäkringskassan ang både Mattias ersättning och min sjukskrivning och barnbidraget. Får se denna månad om de lyckas betala ut föräldrarpenning rätt i allefall. Herregud vilket folk som jobbar där. Nåja det blir väl bättre de oxå med tiden.

Just nu ligger Johanna och sover på Mattias bröst och de sitter och ser på hockey. Det är på ett skönt att han är hemma just nu. För då får jag lite avlasning på dagarna. Det har varit riktigt tuffa dagar ett tag tilbax. Hoppas verkligen som sagt att den nya ersättningen hjälper.

Det var allt för mig i denna skrivandes stund...

Ta  hand om er där ute och glöm inte dricka mycket vatten nu när värmen kommer. Det som är gott är Bonaqua

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0