Fredagsmys

Idag är det fredag och vi har precis varit på BVC och vägt och mätt våran lilla skatt. Hon är ju 5 veckor idag.

Våran lilla skatt har vuxit :-) På två veckor: 800gr och 2 cm :-) Gooo Johanna...hihih Nu är hon uppe i 3710g och 52.5 cm lång...

Kan det bli bättre :-) Jag vart så glad så jag firade med att gå in på Coop och köpa mig en rosa munk :-) Även om jag inte borde. För jag har bara gått ner 1 kg på en vecka. Men man måste unna sig för orka :-)


I helgen kommer min mor hit och ska tvätta fönstren åt oss. Känns inte som jag varken har tid eller ork till det :-) Som belöning får hon middag :-)



Ta hand om er där ute så hörs vi snart igen...

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0