Måndag och ny härlig vecka

Hej kära läsare
Idag är det måndag och en ny härlig vecka. Dock är det mulet och kallt ute.

Imorse blev jag glad när jag ställde mig på vågen. -12 kg sedan förlossningen. Ändå har jag inte börjat träna. Samt att jag inte har börjat gå på ordentliga promander ännu.

Idag ska jag på återbesök till mödrarvården. Då ska jag fråga hur det ser ut med träning för mig :-)

I fredags så var jag i högdalen på eftermiddag igen och köpte ett amningslinne på lindex. Men när jag gick därifrån verkar det som det har blåst bort för mig. Inge skoj alls. Men men..man har lärt sig av sina misstag nu.

I lördags vi fick en Babybjörn sele av Mattias mamma och pappa,  till Johanna. Hon älskade den. Skönt. Hon somnade i den. Den satt perfekt och var skön avlastning för ryggen.

I söndags så var mamma här igår och hjälpte oss och tvättade alla fönstren samt gjorde middag åt oss :-) Det var skönt.

Nu ska jag göra mig i ordning...

TA hand om er där ute...

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0