Nalle Puh mobil till sängen

Hej
Har haft ett par jobbiga dagar och nätter. Vet inte vad det är för fel på lillskruttan. Men de tror att det är kolik. Vi var inne igår och kollade henne på akuten. Vi ville utesluta att det är något annat fel på henne.

Men inatt fick vi sova. Det var skönt. Nu ligger och och pratar med sina gossedjur i sängen. Jag låter henne ligga där och "vila" så länge hon inte gallskriker. Dessutom har jag börjat med täcke till henne. Vet inte om det är det som gör att hon sover bättre? (tänk den som ändå visste)

Igår var jag även och köpte en mobil till sängen.



Fick med lite begangade kläder och oxå.

Idag ska jag försöka ta mig till Farsta och hämta ett par skor som min mamma har köpt till Johanna.
Annars verkar det vara som så att just nu sover Johana och jag skall passa på att kasta in en tvättmaskin. Har då aldrig haft så mycket tvätt som vi har nu.

De ska tydligen bli kallare ett par dagar framöver nu så se till att klä er och inte bli förkylda.

Nu är det bara dryga månaden kvar tills mattias går på semester. Jag längar så.....Då har vi 8 veckor tillsammans.

KRAM


Kommentarer
Postat av: maths

var köpte du nalle puh mobilen????



Maths

2010-07-16 @ 01:25:15
Postat av: Sara Falk

Var har du köpt sängmobilen med nalle puh?

2011-03-24 @ 19:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0