Onsdag

Hej kära läsare

Idag är det onsdag och det är hur dystert väder ute som helst...
Jag började igår att städa i klädrummet det  är hur mycket kläder där inne som helst.
Försöka få koll på Johannas alla kläder och mina kläder. Mina graviditetskläder ska ut och in med det jag kan få på mig. Rensa lite med andra ord.

Igår var Johanna på filminspeling. HAHA

Det var en kortfilm som skall visas på filmfestivalen i Stockholm bland annat samt i Göteborg.  Det var skoj.

Hon har vuxit det ska bli skoj att gå till BVC på fredag och se hur mycket hon har vuxit.

Nä något mera har jag inte att skriva för tillfället

Ta hand om er där ute


Kommentarer
Postat av: Jenny Cermén

Blev lite förvirrad där ett tag...det är ju faktiskt tisdag idag :)

2010-05-04 @ 14:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0