Sommaren vekar vara här

Hej
Nu känns det som att sommaren har kommit det har varit underbart väder i flera dagar.

Här är livet inte en dans på rosor dessvärre innaför våra 4 väggar. Johanna har knappt sovit något på flera dygn (uppe i över en vecka) och när hon somnar så sover hon bara max 30 min. Vi har inte kommit fram till vad det är. Vi har provat med Kolik-droppar, sempers magdroppar osv...men inget har hjälpt. Igår morse hade det blivit för  mycket för mig. Jag och mattias orkar inte längre. Så jag bestämde mig för att ringa BVC och höra med dem vad man kan göra. Maria våran underbart gulliga sköterska på BVC ringde mig igår eftermiddag och vi började prata om komjölksallergi. Vi fick en tid nu på morgonen för att gå dit och prata med Maria och läkaren. Får se vad de säger.

Ska se om jag hinner göra mig iordning nu för en promenad till Högdalen eller om det får bli bilen. Jag önskar att jag hann gå.

TA hand om er där ute och så återkommer jag när jag vet mera...

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0