Tiden bara går...

Tiden går så fort jag fattar fortfarande inte. Hinner knappt med mig själv längre. Johanna har varit vaken större delar av dagarna och kräver sin uppmärksamhet. Hon har haft ont i magen oxå så vi har börjat med två olika magdroppar. De har börjat hjälpa lite. Men sover gör hon inte så mycket på dagarna när Mattias är bort. Undra om hon kan börja sakna honom redan???

Värmen har kommit och de är så skönt. I lördags var vi och hämtade Mattias MC. Mitt MC ställ passar inte längre så jag ska sälja mitt och köpa nytt så jag oxå kan få följa med :-) Det var första riktiga värmen som Johanan fick känna och hon blev nog inte så glad. Det var varmt för henne trots att hon bara hade sin lilla body och blöja på sig i vagnen. När jag ammade henne blev det så varmt att jag satt och fläktade oss med en tidning.

I fredags var vi på kontroll på BVC och  Johanna hade gått upp i vikt igen. Det är bra. Vi får se nästa gång vi ska dit så har hon förhoppningsvis hittat sin kurva.

På Torsdag firar Mattias och jag 3 år. Shit jag fattar inte att tiden går så fort som sagt. Att man kan älska någon så mycket som jag när det gäller Mattias tordde jag inte man kunde göra. I och för sig så älskar jag Johanna oxå. Men på helt annat sätt.

Nu har vi börjat planerar semestern i sommar. De ska bli så underbart att vara tillsammans med Mattias i 8 veckor. Fattar knappt att det är sant. Vi böhöver inte stressa med något. Vi har ju 8 veckor tillsammans. Första veckan blir på hemmaplan. Andra veckan har vi bokat hotell. De hade spjälsäng på Scandic :-) och de är på väg ner till Ullared. Vi ska dit och se vad alla säger är så bra :-) Sedan ska jag försöka hinna med några outlets. Sedan ska vi till Lima oxå ett par veckor. Gud vad skönt de ska bli där uppe finns lixom ingen stress.

Jag har även trott eller ej börjat längta till hösten för då ska jag börja träna. Känns dumt att köpa ett årskort nu när det är bar 1.5 månad kvar tills Mattias går på semester.

Om två veckor dryga så ska vill på Bröllop. Ett par kompisar till oss ska gifta sig. Det är så underbart med bröllop. Så vakert som det är. ÅÅå jag fäller en tår redan nu...

Nä nu skall jag röja upp lite innan Johanna vaknar, jag har lyckats få henne att sova för första gången på flera dagar. HOn har inte velat sova på dagtid. Men det är säkert för att hon haft ont i magen.

Om det hinns med innan det blir för kallt så kanske vi hinner äta middag på balkongen. I fredags köpte jag svenska jordgubbar och shit vad gott det var. Men dyrt..hahah


Ta hand om er där ute så hörs vi..

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0