Bullmamma

Hej
Jag har insett hur gärna jag än vill kommer jag aldrig bli en bullmamma.



Johanna är sjuk och nu har jag förstått varför hon inte varit sig själv den senaste veckan, hon har kännt på sig att hon håller på att krasslig. Jag har en sambo som nästan har ryggskott och kan och orkar inte lyfta. Ingen av dem sover ordentligt på nätterna vilket gör att jag inte knappt har sovit en blund på en vecka snart.

Samtidigt vill jag ha ett rent och skinade hem, vill att det ska dofta "bullar" och jag vill laga goda middagar och vara alla till lags och träffas och även vara en "lattemamma"

Tur att Linas Matkasse kom i månads så vi har middagar för 5 dagar. Vi älskade Linas Matkasse. Vi kommer nog fortsätta. I allefall en gång i månaden, kan vara skönt.

Snart är min stora kärlek på ingång, Han har varit på massage för sin rygg och har åkt förbi "Gyllene Måsen" för att införskaffa lunch. Inte våran favorit restaurang och favorit hak. Men det får gå nu när allt är som det är.

Imorgon har min mor lovat att hon ska ha Johanna över natten. Jag längtar. Folk får säga vad de vill att jag lämnar bort min lilla sjuka dotter. Men jag måste själv orka och få nya krafter. Dessutom har ju min mor tagit hand om en sjuk liten dotter förrut. (MIG! Å jag var inte lätt att hanskas med)


KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0