Händer inte mycket

I fredags var jag på mässan och det var skoj.
Shoppade loss lite granna men det blev mycket gratis saker oxå som kom med hem.

I fredags efter mässan åkte jag iväg med Johanna till min mamma som fick vara barnvakt. Det gick hur bra som helst. Själv sov jag i 10.5 timme. FATTA!!! 10,5 timme när gjorde man det sist...Förstod inget när jag vaknade. Varför var Johanna så tyst? Vart var jag? hahah

När vi hade hämtat henne åkte vi iväg med MC för vinterförvaring. Efter det blev det middag hos svärföräldrarna.

I söndags blev det babysim sedan tog vi det lugnt det behövde vi allihoppa.

Idag blir det oxå en soft dag. Jag har migrän och Johanna är lite halvkrasslig. Hon är ju som bekant förkyld men i natt började hon hosta. Men just nu verkar hon frisk och pigg som en mött.

Ett stort steg har inträffat hos våran dotter. Hon har börjat vinka. Lite skojsigt faktist. Fast hon gör det bara när HON VILL !!! haha

Jag har oxå haft shoppa nätet beroende ett tag nu.
Har shoppat lite från H&M som jag väntar på (kläder till J och mig)
Ellos väntar jag oxå på (En matta och julkläder till J)
Lundmyr of Sweden väntar jag på en värmedyna som jag beställt
Sedan har jag även shoppat ett par stövlar från Ecco som aldrig verkar hitta hem hit...haha får se när de kommer...


Ta hand om där ute så ska jag ta mig en kopp kaffe nu

KRAM

PS Just det jag tror jag oxå har lovat en bild på overallen min mor har stickat. Det kommer, JAg ska fotografera idag.....JAG LOVAR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0