Måndag igen

Då var det måndag och helgen bara rinner iväg. Måndag morgon för att vara exakt. Johanna vaknade för jag hostar. Jag har hostat i både igår och idag. Natten till igår var jag totalt sänkt med feber och feberfrossa. Får se hur jag klarar mig idag själv med Johanna. Annars får jag ringa Matte så får han komma hem.

Så i helgen har det inte hänt spec mycket. I lördag var vi dock på hockey, Mattes lag spelade cup och vi var där och hejade. När det var dags för lunch så hamnade vi på Olearys i Sumpan (Sundbyberg). Det var trevligt och gott.

I söndags var matte själv på babysimmet och det hade gått superbra. Johanna har nu börjat på kurs 2. Hon tycker det är så skoj. Kan inte fatta att så små tycker det är så skoj med vissa saker och att det verkar som hon kommer ihåg gång till gång oxå.

Såg en sak som hade varit skoj ifall Johanna inte hade varit för liten. Det var ett nytt tv-program som ska spelas in.

Programmet går kortfattat ut på att två familjer byter mamma med varandra under en vecka. Var eller i vilken familj man hamnar vet man inte i förväg utan det blir en spännande överraskning. Mamman får alltså flytta in i en "ny" familj och får inblick i dess vardagsliv och rutiner, medan hennes egen familj får en "ny" mamma på besök under samma tid. Vi söker familjer som har en tydlig profil, utåtriktade och gärna frispråkiga med starka intressen


Nä nu ska jag strax göra lite frukost och se vad denna dag har att erbjuda. Jag vet bara att jag ska ta det lungt och försöka vila när Johanna vilar så jag blir frisk och orkar hela dagen, för ikväll ska matte först på massage och sedan hockey.


Ta hand om er och glöm inte halsduken nu när kylan biter på....

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0