Varför finns hosta!?

Jag är så trött att alltid få sådan hemsk hosta när jag är sjuk. Jag hostar ju så jag tappar luft.
Hade ingen "färsk" hostmedicin hemma så det fick bli lite halvgammal. Men den fungerade. Men idag har jag ont i huvudet. Men hellre det och fått sova i natt.

Idag ska jag ringa och boka julbord. Det ska bli så skoj och gott. Vi ska till UTÖ och käka. Mysigt värre. Båtresa, Julmarknad, och gott julbord.

Nä nu ska jag åka hissen ner i trapphuset och kolla vad det är för lapp som sitter uppe i trapphuset. Jag orkar inte gå ut. Det får bli en hemma och mysdag idag. Men tittar man på vädret så är det inte så dumt.

Johanna har fått en ny lekmatta. Jag har sytt en. En som är större än babygymmets lekmatta. Hon har ju börja röra på sig mera och mera och behöver större yta. Hon har även börjat försöka kryp. Hon får in knäna under sig. Men och lyfter på sig och håller man i henne så "kryper" hon, men klarar det inte själv. Hon får väll börja göra armhävningar så hon orkar hålla uppe sig.

Hon har ju oxå matvägrat ett par dagar, bara ätit vällling. Men idag åt hon gröt till frukost.....Jiipppii


TA hand om er

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0