VIKTIGT !!!!

Jag kommer inom kort skaffa en ny blogg när jag hittat en blogg och en adress som jag tycker är passande. Detta gör jag då jag vill veta hur stort utbudet är att läsa min blogg, om det är någon ide att lägga ner mera energi och blogga.

Så jag vill att ni som vill ha tillgång till mina blogg hör av er så jag vet om det är något intresse.
Ni kan antingen kontakta mig på facebook eller på mailen så noterar jag det och återkommer ifall det blir en ny blogg eller inte...


Ta hand om er...

KRAM


Kommentarer
Postat av: Tess

Ja jag vill ju gärna att du ska fortsätta blogga!! Vi bor ju en bit ifrån varandra och hörs inte av varje dag, så då är det så lätt att bara komma in på din blogg och läsa hur ni mår och vad ni gör osv. :-D



KRAM

2010-10-27 @ 09:07:04
URL: http://tesslindstrand.blogg.se/
Postat av: jess

JAG VILL LÄSA!!!!

2010-10-30 @ 22:02:37
URL: http://jessansvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0