Vilken helg

I fredags så när Matte kom hem så drog vi in till stan och käkade middag på Stekpannan, helt oplanerat, men vi ville det och dessutom så fyllde ju Johanna 6 månader. Fattar inte vart tiden går. Om mindre än ett år så ska jag börja jobba...

I lördags så var vi och storhandlade kläder i Farsta centrum i 4 timmar. Vi var helt slut när vi kom hem, men oj vad kläder Johanna och jag fick, Matte fick ett par skor.

På kvällen var vi hos ett par kompisar och Matte hjälpte dem att sätta upp tv:n och de bjöd på middag. Det var supertrevlig och gott. Johanna höll glad min hela kvällen och stod mer eller mindre för underhållningen.

På söndagen så var det babysim och allt vad det nu innbär och oj vad glad Johanna är glad över babysimmet, så vi har nu bokat in henne på kurs nr2. Efter babysimmet så åkte vi hem käkade lite lunch sedan var det iväg på shopping igen. Efter shoppingen igår så åkte vi till min mor och hämtade en superfin overall som hon stickat till Johanna. Ska ta kort idag på henne och lägga ut här så fort jag bara kan.

Idag ska vi på 6 månaders koll på BVC. Jag är lite nervös, men vet inte över vad. Jag ska googla lite på det nu för att se vad jag har att vänta mig.


Ikväll kommer Linas Matkasse hem till oss för första gången. Det ska bli intressant och skoj, 5 dagar med ny mat och nya recept.

TA hand om er där ute så hörs vi


KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0