2 månader sedan sist

Nu är sommaren över och vi har haft det underbart när vi varit lediga. Nu är allt som vanligt igen. Jag ska försöka börja blogga igen nu när vardagen tar tag igen och det blir lite med rutin.

I helgen hade vi dop. Det blev superlyckat.




Matte och jag har vikt servetter så fingrarna har "blödigt"




Rosa värmeljus...självklart !




Lite konfetti...




Ballonger som det stod Johanna var oxå självklart




Hade klippt ut bilder på Johanna likt man gör Decopage och lagt på borden




Presentbordet till en början. Målade enkla bokstäver och satte på söta nallar. Sedan målade jag även en ram och satte dit ett kort på våran lilla prinssa och sedan klistrade jag dit en prinsseskrona. Ett ljus stod oxå på bordet som stod Johanna på, och vad det betydde.






Tryckte även upp servetter


Ett överbelammrat presentbord.Se så snett dopljuset står :-)







Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad fiiiint!!!! Vad duktigta ni är som fixade så mycket och så fint inför hennes dop :)

2010-09-13 @ 09:03:37
Postat av: Mormor

Ja det var ett alldeles alldeles underbart dop med en prinsessa som var så duktig och underbar fin, min älskade Johanna.

2010-09-13 @ 09:19:23
Postat av: izzy

aa va mysigt allting såg ut . Ja våra är ännu inte födda men redan har jag börjat fundera på hur jag skulle vilja ha det hela :-)

2010-09-14 @ 11:15:29
URL: http://blogg.2sma.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0