Vilken dag

Idag är det måndag och en ny härlig vecka som är åter fullproppad med saker som ska göras. Fattar inte ibland att tiden går så fort och jag hinner knappt med ngt annat. Men kollar man min kalender så är den rätt så full gämt.

Idag var det öppna förskolan. Alltid lika skoj tycker jag. Tack alla ni som tipsade mig om det. Trodde att det var låååång ifrån hur det verkligen är.

Idag hade en mamma lämnat in kläder som man fick ta av. Hittade typ oanvända kläder. En sovpåse (sägs att det ska vara bra) mysbrallor och en body och några stumpor. Jag menar jag bryr mig inte att det är beg så länge de går at använda. Nu har snart Johanna en ny storlek oxå så det är ju dags.

Min granne var med oxå, hon har en dotter som är en månad yngre än Johanna. När vi kom hem sa hon att hon hade en vagn till mig!! En Teutonia prestige, tror jag att det är!!! Jaha så nu har jag två vagnar. Den var dock mycket lättare på alla möjliga sätt. Jag vet inte hur jag ska göra nu, jag blev så paff, att jag bara ställde in den i barnvagnsrummet.

Jag och några andra tjejer har pratat om att åka på spa i slutet av november. Perfekt inför all julpynt som ska upp, ladda batterierna. ÅÅÅ jag längtar redan...

Sedan har jag bestämt mig att jag behöver verkligen nya kläder, så jag hoppas verkligen att jag hittar något om jag ger mig ut och shoppar, blir så ledsen annars.

TA hand om er där ute

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0